Mvskaya35 en az 2 ay bence dahası da olabilir eşinize tavsiyem hakime karşı çok saygılı olsun ben hamileyken doğuma 2 hafta kala eşimin mahkemesi görüldü bebeğin ultrason resmi vs hepsi mahkeme de hakime sunuldu. Eşim konuşurken sayın hakim diye konuştu saç sakal traşı oldu. Hakim bebeğin için bırakıyorum demişti en az 2 yıl ceza alıcaktı daha fazlası da olabilirdi. Hakimle konuşmasına çok dikkat etsin. Artistlik pek işe yaramıyor.sayın başkan falan drsin. Benim eşim ağır cezada yargılandı. İçerdeki arkadaşlar onu yönlendirir zaten. Siz bol bol mektup yazıp yalnız bırakmayın eşinizini. Ziyaretlerine gidin.