busradem501 20 gün oldu sanki toparlandım gibi . Normal doğum . Ama hala 4 aylık gebe gibiyim karnımdan tiksindim ne yapacağımı şaşırdım ne zaman gider ki . Kanamam da kalmadı
Birkucukeylulmeselesi busradem501 bence korse kullan sıkı sıkı sar ben 15 ay oldu doğum yapalı gitmedi seninki daha erkenmiş o zamandan aklım dank etse hemen alırdım şimdi de alıcam düğün var mecbur takıcam