Sumeyra87 Dtbrc ayy ozaman bi sikinti yok demekki ama bazen 2 uyku uzun uyuyor ozaman gun yetmiyor bazen 3 uyku fazla geliyor ne yapsam bilemiyorum.
Dtbrc Sumeyra87 2 uykuya geçiş zamanı gelmiş bence biz 6 aydan beri 2 uyku yapıyoruz geçişimiz de öyle olmuştu bi 3 bi 2 yapıyordu
Dstan Valla biz de son birkaç gündür sapıttı bazen 2 bazen 3 heralde artık fazla geliyor uyku 2 uykuya geçicez