ayazasaf ya bişey diyeceğim kayınvalidemlerin eti koktu baya kötü şekilde (1 gün dışarda geceden sabaha kadar yıkayıp süzgeçte bekletip sabah kavurdu) ama kıyıp atamadı hepsini kavurup buzluğuna koydu atmasına iknada edemedik, ben yedim bişey olmadı diyor ama içimde rahat değil 🤦🏻♀️