Eymen01 kıyamam :) hiç canınızı sıkmayın, bebekler sürekli değişiyor. Bende şuan şaşkınlıkla bebeğimi izliyorum geceleri 😊 doğduğunda gece uykuları çok güzeldi sabaha kadar ağlamazdı kalkar emer uyurdu iki kez gece. Şimdi 4 ay bitti artık uykuya direniyor krizlere giriyor çok uykusu olsa da uyumak istemiyor :) bebekler gitgide dünyaya alıştıkça çevreyi keşfettikçe oyunlar oynayabildikçe bunlar artabiliyor malesef :) ama olsun sağlıkları yerinde olsun yeter ki hepsi geçiyor. Siz uyku rutini oluşturun mutlaka. Sakın pes etmeyin. Geçici süreçler yaşayabilirsiniz böyle