Yusufefem doktorunzn ne dediği önemli canım bizimkide o civarda bizde bugun sağlık ocagında tartıldık aşı olurken hemşire az dedi neye göre kime göre bebek dışardan bakıldıgında zayıf durmuyor ayrıca dursada en önemli sağlıklı olması sen kimsenin ne dediğine bakma insanlar kilolu olsada ne kadar kilolu obez olmaz inşallah der pfffff