Tospikhann Ya kızlar bebeğim sürekli ağlama halinde sürekli kucak istiyor kapıdan bile cıkamıyorum çıkar cıkmaz katıla katıla aglamaya baslıyor nedenı ne olabilir bi sıkıntısımı var yoksa olması gereken mi bu. İlk bebegım ve anlam veremıyorum çok huysuzlaştı
[silindi] Tospikhann benim bebeğimde idrar yolu sadece huzursuzlukla kendini gösteriyor başka belirti vermiyor canım o yüzden olabilir diye düşündüm
Ahmetcimmm 7 ay 24 günlüğüz kolik zamanlarından kalma ağlaması ile aynı bi ağlama şekli odadan çıkamıyorum dediğiniz gibi çok mızmız diş patlatıyor uçlarından görünüyor ama canıma ot tıkadı desem yeri