Arkadaslar çok daraldım artık bu durumdan. Kizim bastan beri çok iştahlı değil. Kilosu boyu güzel ama yemeye hep nazlandi. Ama şu son 1 aydır canıma okudu, yemiyor yedirdigimi öğürüp çıkarıyor. Gun içerisinde aldığı ek gıda 1 cay bardsgini gecmiyordur. Ama kakasını en az 2 kere yapıyor. Anlamadım gitti, neler oluyor????