Mom62636362 bir kaç aya kapı açmaya da başlarlar. Dolaplar için kilit almıştık, onları açmayı da öğrendiler 😔 hatta açık kalmışsa kilit, birisi geri takmaya çalışıyor 🙈 ben ilk çıktıklarında kontrol altında tutmuştum, bazen çıkıp oturuyorlardı. Yada emekliyorlardi, inmeyi bilmedikleri için tetikte bekliyordum. Sonra inmeyi öğrettim, rahatlamıştık biraz, her defasında hatırlatıyorum nasıl iniyorduk diye. Sonra bıraktılar çıkmayı ama bir haftadır tekrar çıkıp bu defa koşmaya başladılar koltuk tepelerinde.. biri bı tarafa biri diğer tarafa ve inmeye dikkat etmeden direk düz yol gibi hareket ediyorlar. Ben düşecekler diye telaslaninca gülüyorlar ve oyun gibi algılayıp devam ediyorlar 🤭 en güzeli hissettirmeden takip edip gerektiğinde müdahale etmek. Bizimkilerde ışık açma sevdası da var, çıkıp açıyorlar sonra birbirini itip dusebiliyorlar. O yüzden hiç yalnız birakamiyorum