Oğlum 3130 gram 49 cm doğdu . Şu an 66 cm 7245 gram çıktı tartıda . Geçen ay 63 cm 6770 gramdi . Bana sınırda kilo almış dedi. Emzirin dedi. Ben de emziriyorum zaten dedim daha sık dedi zaten 2 saatte bir emziriyorum uyanıkken. Aslında kilosu normal ama sınırda almış takip edin dedi. Gerçekten az mı almış. Çişli bezi sanki azaldı ama aç olduğuna dair bir belirti yok çoğu zaman keyfi yerindedir , sadece uykuya direniyor son üç gündür o kadar. 4.5 aylık tam bu arada. Sizde durumlar nedir?