Ozlem_sena İkiz bebeklerim yarın 1 yaşlarına girecekler düzeltilmiş 10 aylıklar ama hala hicbirsey yediremiyorum iki kaşık ucuyla alıp birdaha asla ağızlarını acmiyorlar bunun bı vitamini falan var mı acaba kiloları çok düşük mama da maddi anlamda çok zorluyor