Merhaba canım benim bebeğimde 8 aylık sürekli kabız oluyordu bizde yoğurda alerjisi olduğu için prebiyotik alması açısından enterogerminaya başladık tam bir ay geçti kullanmaya başlayalı ne kabızlık kaldı ne başka bişey tabi ben düzenli olarak her sabah kahvaltısında taze kayısı veriyorum onunda etkisi olabilir