Gulsereen Ben 3 gün sonra kullanmıştım doktorunda kullanmamı tavsiye etmişti. Ama sadece gündüzleri taktım. Göbeğimi güzel toparladı
BegumIscanTunc Becausefirstmom 12 günlük anneyim sezeryanla doğum yaptım ilk günden beri doktorumun tavsiyesi üzerine pamuklu çarşafla sardık ki hala sarıyorum doktorum 20 gün sar dedi ve sonra korseye geçiş yap dedi göbüs gayet iyi durumda şuan korseye geçince dahada iyi olacak