2 yaşında erkek ikizlerim var bugün niyeyse içime doğdu gidiyim test alıyım dedim kutunun içinden de 2 adet çıkdı bitanesini yaptım çift çizgi dedim yalnışlık var herhalde çünkü şoka girdim diğerinide yaptım oda çift çizgi çıkdı bugün yarında hastalanıcaktım eşimlede afedersiniz geri çekilme yöntemiyle birlikte oluyorduk cumaya kadar beklemelimiyim yoksa ne duruyosun arkadaş yarın sabahtan ilk işin git kan mı ver dersiniz?kızlar hala şoktayım bikaç bişi yazın heycandan bayılıcam yoksa😃