TheBaby Ftmagull 15 gün sonra etki etmeye başlar. O sıradada zaten nerdeyse damla biter. Yenisi alınır
Mirac16 Ftmagull Ben kullandım bebeğim o kadar çok gazlıydı ki dört ay boyunca bilgay kullandım çok memnun kaldım bütün gaz damlalarının de denedim hiçbir işe yaramadı bio gai sonuç aldık kurtarıcımızdu resmen
GramPozitifBakteri Ftmagull 3 ay kullandım.Yaklaşık 15 gün sonra etkili oldu ve çok memnundum kızımı çok rahatlatmıştı.Yanında gaz damlası da kullanmadık
benaslindayohum Ftmagull ilk sise bayramda bitti 2 gun veremedik ve bebegimiz gazdan uyumuyordu surekli masaj yapıyorduk oyle rahatliyordu nobetci eczaneyi bulup devam ettiğimizde gene rahatladi yani ben gayet memnunum kullanmadığımızda neler oldugunu tescilli gördük eşimle 😂
EYLUL0611 Ben kullandım 5 ayına kadar memnun kaldım ancak gaz için kullanıyorsan yanında extra bi gaz ilacıkullanman gerekiyo bu probiyotik olduğu için yeterli gelmiyor bize doktorumuz sab simplexi vermişti. Geçmiş olsun 🤗
Tyrcm 4 buçuk aylık oğlum sadece biogaia kullandık bu güne kadar düzenli kullanımda müthiş etkili bence
Mirac16 Ftmagull bizde olmadı yan etki ama hergün aynı saatte kullanılması lazım saatleri aksadıgı vakit etki etmiyor
Y_Annesiii benaslindayohum bende siz gibi 2 gün veremedim yeniden başladığımda hemen etki eder mi acaba 15 gün beklemek mi gerekir
Musam Ftmagull bebeğim 25 günlük olduğundan bu yana kullanıyorum tanında aguline şurup da kullanıyorum çok şükür gaz sorunumuz yok denecek kadar azaldı tavsiye ederim (bebeğim 2 ay 4 günlük )
ayln23 Ftmagull canım dürüst olmak gerekirse hiçbir damla işe yaramıyor bende bebeğime çok şeyler denedim hiç memnun kalmadım sen sadece emziriyorsan yediklerine çok dikkat et canım sürekli masaj yap ayaklarını üşütme yeterli bu 3 4 ay böyle devam eder sonra geçiyo sabır gerektirir.
ArassMom_ Ftmagull Gaz için diyorsanız yanında birşey daha kullanmanızı öneririm çünkü bizde çok fayda etmedi gaz için. Yanında Nurse Harveys Colex ’le kullandım memnun kaldım ikisi birlikte olunca