Serengull_ İğrenç bişey. İçerik kısmında ise süt proteini vardır yazıyor. Doktora söyledğimizde bundan haberi bile yoktu. En kötüsüde süt alerjisi var diyip bize bunu vermişti. Aslında öyle ileri bişeyimizde yokmuş. Bu tarz mamalar önce hafifleri denenip artık son çare olarak yazılmalıymış. Ama şimdi peynir ekmek gibi bunları yazıyorlar. Ben kokladım mamayı 1 hafta iştahım kaçtı. Bebekte tiksiniyor. Kokusu üzerine siniyor. Ailecek kusuyorduk. Neyseki araştırıp tek doktorda kalmayıp doğruyu bulduk