Mevacanimkizim homosapiens Su önemli özellikle bu sıcak havalarda ben alıştırma biberonuyla veriyorum hem kendim iciriyorum sonra yerdeyse arabadaysa yanına koyuyorum istediği zaman içiyor bazen oynuyor 😁 10 aylık olucak