kubrasszr Hanımlaar, bebeğim daha 18 günlük, anne sütü alıyor, sütüm de fazla fazla var ama doyurmuyor, vitamini ve kalitesi yeterli değil. Aynı sorunu yaşayan var mı? Sütümün kalitesini nasıl artırabilirim?
Sldmrt kubrasszr şöyle ki memeden gelen ilk süt su ağırlıklı daha berraktır son süt daha yağlı ve besleyicidir. Bir memeyi emdikten sonra diğerini vermeyin yine aynı memeyi verin ki son sütü emebilsin yoksa bebek sürekli ilk sütü alır. Beniö doktorum kalitesiz süt diye brişey yoktur demişti.
Masalnare kubrasszr merhaba sütün kalitesi yok sağıp vermeyi denermisin belki memeden almıyor emiyor gibi yapıyor fakat sadece Özlem gideriyor olabilir en azında sağıp verirsin ve kilosuna bakarsın o an anlaşılır bunu doktorum yanında yapsan daha iyi olur bir meme ile bir sağıp verirsin ve aradaki farkı görmüş olursun mama dan çok daha iyi olur sütün varken içebildiğine alsın benim bebeğim ilk ay 200 gr aldı sonraki ay 900 gr hem sağdım hem meme verdim bebek meme de kalırken muhtemelen sütü çekmiyot
gzdeses @kubrasszr ben de sizinle aynı durumdayım vallahi ben ne yaptıysam olmadı mama takviyesine başladık doktor kontrolünde kilo alımı çok azdı İlk ay 2.ay ise hiç almayınca mecbur kaldık
kubrasszr gzdeses doğduğundan beri yarım kilodan fazla kilo kaybetti, son kontrolde 70 gram almıştı onu da geri vermiş. 3620 dogan cocuk su an 3070 gram. Ben de meme+mama ile beslemeye basladim ama memeyi birakirsa diye de endiseliyim acikcasi
kubrasszr Elfida-10 memeyi sürekli bırakıyor emerken, sadece mama verdiğimde uyuyor meme ile doymadigi icin uyumuyor. Meme+mama seklinde besleniyor 1 haftadır yine de kilo almamış. Bugün ebe de doyurmuyor veya vitaminsiz olabilir dedi
gzdeses @kubrasszr ben de memeyi bırakmasından endişe duyuyorum doktor da dedi memeyi emmesini mi istiyorsun yoksa zayıf mı kalmasini istersin dedi bazen elimizde olmadan mecbur kalabiliyoruz başka yollara yeter ki çaresi olsun
17112020 Bol yagli tohumlar tuket..ozellikle ceviz badem incir ve hurma…solgar brewest yeast ve sut arttirici damla oneririm bana bunlar baya fayda etti..dereotunu da ihmal etme bol yesillik ye…bikac gun kullan bunlari bakalim fark edecek mi?
kubrasszr 17112020 teşekkür ederim, yeşillik her öğünde tüketiyorum ama tohumları da mutlaka deneyeceğim
17112020 Ben faydasız süt olduguna inanamıyorum ama daha yagli süt olabilir..bazilarinin sütü daha sari olur mesela. Bnmki de berrak beyaz ama kilo alimi fena degil ilk aylar iyi aldi şükür…caninizi sikmayin siz elinizden geleni yapıyorsunuz kismetinde ne kadar varsa o kadar emer
Yakamoz__00 Bir memeyi sonuna kadar emzirin. Son sütü alsın son süt kilo aldırır..sonra diğer tarafa geçin..
Alparslanmirzabyrm Süt varken kilo alımı olmuyosa bebek emmiyodur doyacak kadar biberonlada mama verilecekse onu bekliyordur bence ben mama vermedim ama benim oğlumda 3 aydan sonra hep az az emdi kilo alımı düşüktü aylık 400 gram anca alıyodu zaten 5 aylık sürünmeye başladı hareketliydi vs emdiği yetmiyodu süt var ama bitirmiyodu