Minikbebeginannesi Ben deneme paketi aldım bez yumuşak yüzeyli yalnız bezin içindeki kristaller ele geliyor dokununca ve bir yere toplanıyor sürekli topak gibi oluyor. Bir de bebeğimin bacaklarında yan lastikleri iz yaptı ben sevemedim çok. Ama sızdırma hiç yapmadı. Ben paddlers den çok memnunum hem uygun fiyatlı hemde çok kaliteli. Pişik, sızdırma, lastik izi asla yapmadı. Bu da yumuşacık yüzeyli ve incecik bir bez istediğim bütün özellikler var paddlers da.