Tugceasel16 biz iki ay kadar sarılık yaşadık hastanede yatmalık durum olmadı ama uzamış sarılıpı oldu kızımın bol bol emzir süt arttırıcı damla kullan ve yüzünü açıp dışarıya balkona çıkart güneş ışığı vursun bebeğine. Eğer uzarsa sarılık doktoruna götür altında yatan başka sebepler de olabılır ben bir iki defa testlerden geçirmiştim bebeğimi Allah korusun senin sütün bile sarılık yapabiliyormuş.