Tugceasel16 kandaki sarılığa sebep olan bilirubin maddesi ancak kaka ve idrar ile dışarı atılır. Bunun için de bebeğinizi sık sık emzirmeniz gerekir.
Beslenmeme gibi durumlardan kaynaklanmıyor, bazen ne kadar emzirirseniz emzirin bebeklerin bağırsak floraları çok küçük ve gelişmemiş olduğundan bilirubini sindiremeyip atamayınca da yenidoğan sarılığına sebep olabiliyor.
Çok yüksek çıkmadıkça 15in üzerinde olmadıkça normal kabul edilir. Biz bir buçuk aylıkken anca geçmişti. Geçmiş olsun