Arkadaşlar kusura bakmayın ama herkes de böyle mi merak ediyorum yoksa bende mi bi sorun var. İlk doğumunda akıntım 1 hafta da bitmişti ve temizlenmiştim bu doğumumun üzerinden 24 gün geçti kanamam kalmadı ama bazen sarı bazen hafif yeşile dönük bi akıntım oluyor ama çok ağır kokuyor. Hani kokmuş et gibi hergğn duş alıyorum pedimi değştiriyorum sık sık ama kendi kokum beni rahatsız etmeye başladı sanki dünya kokuyor gibi. İki gğn önce gribal endeksiyon için hastaneye gittiğmde idrar yolu enfeksiyonu gözüküyordu antibiyotik verdi doktor acaba enfeksiyondan mı kaynaklanıyor bu koku