Havva3437 Merhaba, ben varım. Bebeğim değil, direk ben :) Deliğin büyüklüğü bu süreçte önemli. Çoğu zaman içerisinde kendiliğinden kapanıyor. Uzun yıllar üfürümlü kalp ile yaşadım. En son 22 yaşımda kontrolde hala üfürüm vardı, şu an 30’umdayım. Nefes alma, halsizlik, yorulma vb. hayatımın hiç bir evresinde yaşamadım. Hatta oldukça atak ve yorulmak bilmeyen bir insanımdır. Yıllarca yüzme, voleybol ve buz pateni gibi beden gücü isteyen çok çeşitli sporlar yaptım. Sadece korkmayın demek istiyorum. Umarım sizin bebeğinizin de durumu ciddi değildir ve en az benim kadar sağlıklı bir hayatı olacaktır. Sevgiler🌸