rukiyyee Benim bebeğim ilk ay 450gr almıştı sarılığı vardı, enfeksiyondan 6 gün yoğun bakımda kalmıştı. Normalde 500 almadı gerekiyormuş en az ama özel durumlarından dolayı doktor normal demişti. Sizinki alt sınırda sonuçta o yüzden endişelenmeyin. Az kilo almasına sebep olan bir şeyler olmuş olabilir. Önümüzdeki aylar daha çok alacaktır. ☺️