Kızım 4 ay 9 günlük. 3 buçuk aylıkken keşfe bi başladı Allaaaahhhhh diyorum. Bi emiyo iki etrafa bakınıyo uyku desen hak getire gündüz uykuları 20-30 dkya düştü. Sürekli mızır mızır ediyor , huysuzluk hat safhada. Yediğimiz içtiğimiz her şeye el atıyo sürekli oyun istiyo yalnız kalınca hemen ağlamaya başlıyo Kitap okuyorum resimlerine bakıyoruz birlikte oyuncaklarını veriyorum ama yok artık hiçbir şey oyalamıyor çok zor bi dönem. Sizlerde nasıl geçiyor bu dönem yalnız olmadığımı duymaya ihtiyacım var sanırım😔 Allahım hepsine sağlık sıhhat versin bizlerede dayanma gücü sabırlar versin 😌