Kızım 2 ay 20 günlük. Bazen çok güzel emiyor memede mayışıyor ben mememi almasam bırakmıyor ama bazen güzel emmiyor bugünde öyle. 2 dakka emdikten sonra memeyi bırakıyor sonra hırsla tekrar saldırıyor 4 kere çekip yine bırakıyor sonra yine kapıyor. Bu şekilde em bırakla 5 dk anca emiyor sonra ağlamaklı oluyor kızıyor. Neden hep güzel emmiyor niye böyle emiyor anlamıyorum. Emzik kullanıyoruz ondan olabilir mi. Ya da atağa mı girdi acaba ondan olabilir mi. Benzer durumda olanlarınız var mı