Ayycann 1.5 yasina kadar cok rahattim taa ki 1.5 yasina kadar. 1.5 yasinda sendromlar basladi. 2 yasini gecince yine rahattim. Taa ki 3 ay oncesine kadar. 2 kati olarak geri dondu cocuk kurtlu gibi laf soz anlamiyor durduk yere herseye agliyor evin icinde surekli kucak ister bi memnuniyetsizlik var resmen oyle her istedigini yapmadim hic simartmadim niye boyle bilmiyorum suan 30.5 aylik kizim. Disari ciksak biyerde oturmak ruya gibi. Bi sure oyalayabiliyorum ondan sonra kalkmak istiyor hemen kurt var sanki icinde. Duzelcek mi hep boyle kalirsa naparim hep kara kara dusunuyorum. gunumun yarisindan cogu bagirmakla geciyor guzelliktende anlamiyor kizsan da anlamıyor 🙄 asiri yoruluyorum bazen