Oğlum 7 ay 24 günlük. Bugüne kadar hiç biberon kullanmadık. Artık kullanmamız lazım ama oğlum biberonla içmeyi bilmiyor. Biberonun başını ısırıyor çiğniyor dakikalarca böyle uğraşıyor 5 10 ml anca içmiş oluyor.. var mı tecrübeleriniz önerileriniz. Bu saatten sonra nasıl öğretebilirim biberonla içmeyi???