F-Betul Merhaba kızlar, kızıma rahat bir ayakkabı önerir misini? İgor ve baboo baktım ama beğendiğim renklerde numara kalmamış. 😔
Aselbalininannesi F-Betul Adidas süperstar ilk adım ayakkabısı çok güzel ben kızıma onu kullandım çok rahat
F-Betul Tubis Teşekkürler bu markayı gördüm ama sanırım bunun da numaraları kalmamıştı, çok tercih edilen markaların numaraları kalmamış.