Kızlar az önce diş tedavisi yaptırdım uyuşması için dişime iğne vurdular ikizlerimi emziriyorum doktorada sordum hatta emzirmemde bir sıkıntı olurmu olmaz dedi yinede tereddütte kaldım diş tedavisi yaptırıp bebeğini hemen emzirenler varmı emzirsem bı sakıncası olurmu acaba 🤔