Aysekoroglu Öncelikle çok geçmiş olsun. Benim göğüs uçlarım kan toplamıştı, bebeğimin ağzında patlayacak diye çok korkuyordum. Krem olarak hamileyken sadece lansinoh almıştım, genel olarak kremleri öyle sürünce fayda etmiyor. Her emzirme sonrası lansinohu bolca sürüp üzerine o göğüs ucuna streç film yapıştırıyordum. Her emzirme sonrası bekleme sürenizde poşet yada streç film krem üzerine yapıştırın elinizdeki kremlerın daha çok faydasını göreceksiniz. İyileşmez sanıyordum 40 gün öyle dolandım o kadar rahat geldi ki. Bu işlem göğsü nemli tutup daha fazla krem emilimi sağlıyor.