Yorumları okudum bence de kilosu gayet iyi anne sütünüz varsa kesinlikle en azından 6.aya kadar anne sütü verin sonrasında mama takviyesi yaparsınız. Her mama her bebeğe olmuyor hepsini deneyerek bulacaksınız. Benim oğlum beni 10 gün anca emdi tosun olarak dünyaya geldi sütüm yetmiyordu aile problemlerinden dolayı sütüm kesildi emmedi. Bazı doktorlar bilmiyor bence işin ehlini.