Essra19 Anneler bebeğim 2kg 850 gram doğdu şimdi 2ay 2 günlük sağlık ocağına gittik 5kg 250 gram dedi ,normal mi ?
Melikeeeecansuu Essra19 gayet ıyı bence benımde bebegım 40gunlukken 6 kıloydu persembe gıdecez aşı ıcın 2aylık oldu 6500 7 felan olmustur galıba benımkıde tahmını ama benım bebegım 4360 dogmustu suan oyuzden yuksek bıraz