Essra19 Anneler tatile annemin yanında geldik bebeğim 2 aylık oldu ,burdaki sağlık ocağına misafir bölümünden giriş yaptık, 3 tane aşı vurdular, verem,karma,diğerinin ismini unuttum 3 tane mi vuruluyor 2. Ayda 🥺ve 2 ay sonra gelin dediler 3.Ayda aşı yok mu?
Arifeeee Essra19 2. Ayda üç aşı oluyor evet. Biz bir de rota virüsü yaptırmıştık 4 tane oldu.(ağızdan ilaç veriyorlar ama ) 3.ayda aşı yok