Anneler kızım 14 aylık yürürken açık yuruyor gibi yani gozle görülür bir şekilde açık ve paytak yürüyor ve sol dizi sanki dışarı doğru gibi doktora gösterdim bir kere bezdendir dedi bezi bırakınca düzelir dedi tam basıyor ayaklariyla sıkıntı yok dedi ama bizim gibi olup düzelen var mi