Zeynepazram çok kavga ettim canım esimde son zamanlarda onların ağzına bakınca çocuğumla ilgilenemedim daha 3 gün olmuş doğum yapalı sezeryan doğum oldum desteksiz bebegimi bile emziremezken kaynanam geldi bana ne dedi biliyomusun sırf kızı 3 gün sofra kurdu diye bismillah de mutfaga eve gir o kiz calisiyo sen koca gün yatiyosun dedi bana ki ben onlarin kızına 6 senedir hiç bisey yaptırmadım ki istesemde yapmazdı çalışıyorum deyip bir bardak çay koymuslugu yok babasının önüne şimdi kaynanam vefat etti hala herseyi benden bekliyorlar sabahın 6 sinda kalkıp kahvaltı hazırla bana dedi bende az yede hizmetci tut kendine dedim diye esim 3 gün benle konuşmadı o gelip özür dileyene kadarda zaten bende konuşmadım saat 9da çocukla bi kalkıyorum saat gece 3 4 te yatıyorlar o sate kadar ayaktayım hep neymiş evin büyükleri yatmadan yatilmazmis evde kayinpeterin varken çocuk sevilmezmis