ikizannesiii Kızlar 9 aylık ikizlerime sleppy kullanıyorm en bastan beri ama son 1 aydır sürekli her kakaları tasıyor bu sorunu yasıyan oldumu ? Acaba bezdenmi değiştirmelimiyim bilemedim yardımcı olurmusunuz her kakada zıbınlara kadar çıkıyor 😢
Merved21 ikizannesiii Kullanıyorum ve çok memnunum bence numarası değişmesi gerek o yüzden taşma yapmıştır
Koalannesi ikizannesiii numarasını 1 numara büyük alın bizdede öyle olmuştu değiştirince sıkıntı olmadı