Kızım 2 hafta sonra 1 yaş olacak ama yemek yemesi sıfır bu zamana kadar nasıl büyüdü kendime şaşırıyorum yemek yedirirken üstü bası halılar saçları benim üstüm hep yemek oluyor kesinlikle istemiyor sevdigi corbalar vardı artık onları da yemiyor en son aklıma iştah şurubu geldi kullanan varmı aranızda