Haydinn bence doktora gidin, korkutmak istemem ama el ve ayak parmaklarındaki morarma kalp rahatsızlığına işaret diye biliyorum ama , daha önce arkadaşımın bebeğinde olmuştu ama böyle değildi tırnaktan gelen bir morluktu o, sizinki biraz değişik. Bence gidin doktora