49 günlük bebeğim 2 gündür kusuyor bazen süt kesiği gibi bazen sütü çıkartıyor üşüttü mü diye düşünüyorum. Ama ateşi yok çok şükür bu zamanlarda böyle kusması normal mi emizirme süresi 10 dk doktorumuz öyle söyledi fazla emzirmiyorum reflü yatağı kullanıyorum neden oldu anlamadım kg alımını engelleyecek diye korkuyorum ama bez sayımız bu durumda 5 6 tane yapıyor