zey-ni_55 6 aylik olmamiza 4 gün var kızım anne dedi baya da anlaşılır şekilde keske ses kaydi atabilsem sizin bebekleriniz ne demisti
Birdunyagezegen zey-ni_55 bizimki cümle kurdu 7 aylıkken “baba mama ham” diye " videosu var hatta. Atabilsem atardim
Kartopu1 zey-ni_55 4 aylıkken kızım türkiye dedi videosu var hemsiresinede gösterdim şaşırdı sonra dededede
AzzSonraa zey-ni_55 Anne demişti her ağladığında anne diye ağlıyordu içim eriyordu ikinci oğlum da mama diyor bilinçsiz tabi ma ma ma ma diye ağlıyor acıkınca 😅😅😅
Cennet-Kokulum zey-ni_55 Baba demişti 6 aylıkken hala baba diyor anne demedi hiç ne zaman diyecek diye 4 gözle bekliyorum beni sevmediğini düşünüyorum çünkü babasına çok düşkün bu duruma çok üzülüyorum ☹️☹️🥺🥺
zey-ni_55 Cennet-Kokulum oyle düsünmeyin sizi sevmez olur mi siz taşıdınız dogurdunuz beslediniz babasiyla arasindaki bag kuvvetli galiba birde kızlar babacı oluyo