Ayseegulk 10 aylık bebeğim var dedesi yanimizdaykn beni hic istemiyor dedesinin arkasından ağladığı gibi benim aglamiyor ilerde büyüdüğünde benden uzaklaşır mi?
Melikeeeecansuu Ayseegulk yok neden uzaklassın bırakın dedesıyle vakıt gecırsın demekkı cok sevıyor annesı onunda ıhtıyacı var boyle seylere ❤️
jap Ayseegulk tabiki uzaklaşmaz. Bir iki ay sonra paçana yapışcak hiç bırakmıcak seni. Sürekli seni gördüğü için başkası ilgilenip oynayınca değişik geliyodur o yüzden ağlıyodur arkasından. Seninle olan bağında hiç bi kopukluk olamaz böyle şeyler düşünüp kendini üzme. Sen bi tarafa dünya bi tarafa bebeğin için😊
demirboy Ayseegulk eşimle izne kaynanamların yanına geldik normalde uzaktayız. Oğlum bana hiç pas vermiyor sürekli dedesi babaannesi babası kuzeni vs onlarla oynuyor. Dün akşam eşimle avm ye gittik biraz da işlerimiz vardı 4 5 saat yoktuk kaldığımız odaya gelip gelip ağlamış susturamamışlar ben hiç beklemiyordum. Hep yanında olduğumuzu bildikleri için başkalarını gördükleri zaman bizi aramıyorlar.Yani sürekli bizleri gördükleri için farklı insanlar olunca onlarla vakit geçirmek istiyorlar takılmayın çocuklar için hiçkimse annenin yerini tutamaz
Damla29 Ayseegulk benimkide aramaz 10 bucuk aylık kaynanama anneme bırakırım aramaz yani aglamazda ama zaten 2.ye hamileyim onların yanında durması benim için bir artı doğumumda falan sıkıntı yaşamamak için bide cocuklar hemen hergün huy değişiyor bigün bakmıssın sana baglanmış
Daphnemom Gündüz benim kızım da durur ama akşam asla durmaz mesela beni arar, uyumaz. Gündüz durması benim için iyi çünkü bu ay işe başlayacağım, daha çok alışsın diye uğraşıyorum ben de
PortakalliKahve Ayseegulk benim oğlumda kimsenin ardından ağlamaz ama beni de aramaz. Bence sürekli bizi gördükleri için böyle oluyor. Birazda başkalarıyla vakit geçirmek istiyorlar. Üzülmeyin, bir kaç aya paçamıza yapışacaklar. Gözlemlediğim kadariıyla 10 aylıktan sonra anneye daha fazla bağlanıyorlar hatta bağımlı oluyorlar. Bende üzülüyordum ama artık üzülmüyorum ben onun annesiyim ve o beni biliyor nihayetinde. Sizde öyle düşünün 🌸