Alin6272 Kızlar doğum yapalı 2 ay oldu sağ kaburga altım kocaman eke gelen şişlik var be orası elastik gibi olmuş başına gelen varmı sezeryan doğum yaptım
Aydanzeyd Alin6272 benimde bi kac gun oldu sag kaburga alti agriyor agrimiyor da rahatsiz edici bir sey var gibi
Alin6272 Aydanzeyd kaburgamın altı şiş canım yani kemik yamulmuş gibi ve batıyor bi taraf daha uzun doğumdan beri var ama bugün sancı yaptı
Alin6272 Aydanzeyd şimdi hastaneye gideceğim hiç başına gelen yok sanırım doğumum spinal olmuştu bağırmıştım kaburgama fazla baskı yapılmıştı zayıfladıkça daha çok ortaya çıkıyor inşallah önemli bir şey değildir
serena20 Alin6272 merhaba, ben doğum yapalı 1 seneyi geçti sizinle aynı durumdayım şu anda. Doktorunuz ne dedi acaba? En kısa zamanda ben de gidicem ama çok merak ediyorum önemli bir şey mi