Deletedmom27337 burcu_omer her anneye verilen doğum parasını diyorsan ptt den alıyorsun ben az önce aldım
MeryeminAnnsi burcu_omer dogum parasi icin kaymakamlığa başvuru yapcan. Direkt pttden aliniyo dediler ama ben gittim alinmiyodu Sut parasini bnde bilmiyorm benimde almam lazm
Esilam34 burcu_omer Süt parası eşinize doğum parası ise size yatıyor benim bildiğime göre 1. Gebeliğim de öyle olmştu eşim 180 küsür kendi almıştı doğum parasını da ptt ye annenin gidip alması gerekiyor..
Anne3535 burcu_omer doğum yaptığına dair doktorunda belge alıyon onu aile sosyal bakanlığına ver..300 tl doğum parası…e devletten takip edersin doğum parası diye…birkac aya zaten ptt ye yatıyor…ödeme aşamasında dese bile ptt den alabilirsin
Elifarslan Deletedmom27337 benim hesabima 232 tl yatti baska bisey uok dogum parasi ayri sut parasi ayri mi
Deletedmom27337 Elifarslan süt parası her anneye verilmiyor heralde yda veriliyorsa nereye başvuruluyor 🙈 doğum parası ilk çocuk 300- ikinci çocuk 450- üçüncü çocuk 600₺ bana 300₺ yattı
TazeAnneVeOglu Çalışan sgk lıysan rapor yazılıyor zaten ama değilseniz çocuk parası için sosyal hizmetlere başvurmanız lazım süt parası içinde doğum yapılan hastane girişi yapıyor ptt den alabiliyorsunuz
Birhkymvr TazeAnneVeOglu merhaba PTT’ye gidip mi alıyoruz bi başvuru yapmadan ? Hastane yaptıysa gitsem PTT verirlermi ki
Deletedmom27337 burcu_omer aile çalışma ve sosyal hizmetler bakanlığına gidip forum doldurdum 20 ağustosta ytıcak dendi ama bayramdan önce yatmış yeni gördüm
zakdeniss Deletedmom27337 benim eşimin adına 232₺ yatmış. Doğum parası için başvurmadım daha. Eşinize yatıyor sanırım. Eşim doğum belgesi ile gidip almıştı.