kucukprensinannesi sizin yasadıklarınızın eksıgını degıl fazlasını yasıyorum kolık bır bebek birde 😦 ama uyku egıtımı ıcın 4.ay dolduktan sonra verılmesi gerektıgını söyluyorlar bende 4.ayı beklıyorum 2.ay 10 gunluk olduk daha erken verıp basarılı olan varsa bıze de anlatsın