Leylla54 Bebeğim çok huzursuz sancısı var bizim bir akraba bana söyledi bebeği kolikmiş bunu wermiş ve çocuk onun üstüne rahatlamış daha önce kullanan war
Mrybtl Leylla54 Her bebek bir olmaz benim kızım 5 aylık hala kolik gaz sancıları var hepsini denedik.Muskat benim kızımda daha fazla sancıya sebep olmuştu.Nurse harveys şurup gaz çıkarımını sağlıyor.En son o iyi geldi..Düzenli olsun istyorsanz doktora götürmenizi tavsiye ederim
Beyzza Ben ek gıdaya geçtikten sonra tat versin diye katıyordum yemeklerine ama sonra 2 yaştan önce önerilmediği i görünce bıraktım
zdidemzdmr Annem ben bebekken hep kullanmış çok iyi geliyordu diyor ama ben şimdilik direniyorum. Az daha savaşacağım bu durumla ama bi anlık gaflete düşüp kullanabilirim 🤦🏻♀️ Allahım evlatlarımıza sağlık bizede bol bol sabır versin