Ben bu konuda en muzdarip annelerden biri olabilirim çünkü kolik bir bebeğim vardı naparsam yapayım gazını çıkarttıramıyordum. Emdikten sonra 10 dk yatırmıyordum çünkü reflüye sebep olabiliyor kusmalar ani bebek ölümleri Allah korusun yaşanabilir diye. O dönem koynumda dizlerini kendime çekip hafif hareketlerle çıkarmayı deniyordum 10 dkda çıkmazsa yatırıyordum