cayircimen herşeyi yedim yiyorum gaz olayı bebeğin bağırsağına bağlı. Gazlı bebekse yesende yemesende gaz olur yiyecekle alakası yok tecrübe ile sabit. Doğumdan geldim elma bile yedirmediler yok gaz yok bilmem ne. Sonra güçsüz kaldım yataktan kalkamadım. Bebek kolik. Balık yediğim gün çıldırdı barbunya yediğim gün mis gibiydi. Doktorumda söyledi ye diye. Ye ki alışsın. 3 ay sabredeceksiniz çaresi yok. Hem süte gaz olarak dönmesi bilimsel olarak açıklanmamış bende inanmıyorum zaten 🤗 ye ye şifa olsun kaliteli sütün olsun 🥰