Evet bizimde olmuştu bize de sarı veya mor bir iltihaplanma şeklinde bir görüntüsü yoksa sadece şişlik geçicidir dediler.
sanırım kendini çok kasarsa öyle bir kütle gibi oluyor aşı yeri😌 bizimki birkaç güne geçmişti sizde takipte kalın bi renk değişimi görürseniz doktora götürebilirsiniz