Anonim benim oğlumun hesabı var zamanında takılan altınları ve kendi ziynetlerimi gram üzerinden yatırdık. Faizsiz şekilde duruyor istediğim zaman yatırıp çekebiliyorum. Ama çok anladığım bir şey değil çünkü yatırdık ve öyle kendi kendine duruyor biraz artmış 2 yıl sonunda altın artınca.